Friday, September 24, 2004

2004.09.23 Szerda

Mar vagy 3 napja szivok a GF-X trening megtartasaval, mert valahogy mindig lelassul a vonal, mire odaerek, hogy akkor, kezdjuk el az e-booking oktatast.
Ma reggel is reklamaltam egyet az It-snal, ugyhogy lelokte a lanyoket a Chanel 4 internetes radiorol, mert azert megis hogy nez ma'ki, hogy szivunt a munkaval, mert lassu a vonal, de azert azon keresztul hallgatunk radiot....
Ezen megszorito intezkedes hatasara sem javult meg a dolog, mert valaki meg szivta az internet veret, ugyhogy morcos voltam. Sebaj, majd holnap...
Este elementem a City Centerbe banbulni. Megneztem az iPOD-ok arat... Hat sokkal jobbak mint otthon, raadesul ocsem be is rendelt egyet.
Csongor sokaig melozott, ugyhogy amikor vegeztem, akkor hivott, hogy este lesz e valami!
Ha ha mas nem, akkor sakkozunk, ugyhogy mentem hozza.
Mire odaertem mar valtozott a program, mert Melindak unatkozott otthon, ugyhogy talizni szeretett volna velunk.
Ok.
Persze az idopont tobbszor valtozott, ugyhogy jo nagy rahagyassal mentunk a Madinatba.
Nana, hogy keset, illetve kestek Steve-vel. Mi jol elfoglaltuk magunkat, mert talaltunk egy PS2-ot, azzal nyomtuk a HULK cimu orultem szinvonalas jatekot. Mar majdnem vegigjatszottuk a 12dik palyat, amikor megerkeztek.
Mi elore felhivtuk a figyelmet, hogy csorosag van, ugy szamoljon...
Erre valami kajaldet kerestek, hogy beuljunk enni. Kb 2szer vegjartuk az egesz kurvaistent, mire rajottek, hogy tatarozas miatt zarva...
Akkor keressunk valami mast. Ok, de csak olyan puccos es draga helyet talaltunk, ugyhogy maradt a DOME, egy viszonylag olcsobb, de jo kis hely.
Gyorsan megvacsoraztunk... Jol esett a kaja, mert egy ideje nem ettem ilyesmit, meg regen foztunk mar, ugyhogy pici-pocimnak jol jott a valtazatossag.
Menjunk mar, menjunk mar....Tok ideg voltam, mar ejfel is elmult, es semmi ertelme nem volt ennek a randinak!
A kovetkezo tortura a kocsi megtalalasa volt. Lementunk a parkoloba, de nem talaltuk meg. Mondtam Csongornak hogy ez nem az a parkolo...
De, de, ez az...
De nem...
Aztan nem ez volt, hanem egy masik!
Ja, rajottem, hogy a telefonba epitett fenykepezogep mire hasznalhato a leginkabb! Megalsz a parkoloban, es legenykepezed, hogy hol allsz! En 1-2szer megcsinaltam, tok jo... Tisztara, mint valami buta szoke, aki elfelejti, hol allt.... Hiaba, oregszem!
hazavittem meg Csongort, de utkozben csorgott Luke, hogy akkor egy sakk? Hat hogy a viharba ne...!!! Gyere, jatszunk egy party-t!
Az 1 party-bol 3 lett, es csak nagy nehezen kerekedett folem, persze Csongor segitsegevel. Legkozelebb lekotjuk valahova Csongit, hogy ne segitsen, lassuk, a sajat kutfejbol melyikonk a jobb!
2-re ertem haza!
Holnap ugyis Csutortok, azaz hetvege, szarok ra, meg amugyis IP atallitas lesz ugyhogy szopok bent vagy 4ig, az tuti!

No comments: