Monday, September 27, 2004

2004.09.25-26 Szombat, Vasarnap

Ma kaptam fizut!

Epp itt volt az ideje, mert mar nagyon kekszen eltem!
Gyorsan el is mentem es vettem az ocsinek egy iPOD-ot, mert mar befizette az arat a szamlamra. Nagy nehezsegek aran ugyan de sikerult szereznem. A negyedik boltban, a Virginben volt csak, pedig 2 nappal ezelott meg majdnem mindenutt lehetett kapni! Az elado igy is pult alul adta, mert valakinek felre volt rakva 2 napra, e en kp-val fizettem, ugyhogy elhoztam. Azt mondta a faszi, hogy 2 nap alatt kifosztottak az iPOD keszletuket, pedig valami 100at kaptak. A tobbi mp3 lejatszo egyuttveve nem megy ilyen jol, mint ez, ugyhogy most rendelnek egy 300-as szallitmanyt. Az talan kitart 1 hetig.
Egeszen addig nem ertettem meg, hogy mi az, amiert ennyire kiraly, es kelendo es a kutyu, amig haza nem mentem es ki nem probaltam

...de elotte meg Csongorhoz mentem. Nem maradtam sokaig, mert egyszeruen annyira kiutotte a munka, hogy 20 perc alatt elaludt, ugyhogy eljottem.

Igy volt idom elmenni fodraszhoz es vasarolni. Mindezek elott azonban meg megkukkoltam a kutyut. Kibontottam, installaltam, es feltettem tolteni. Egyszeruen gyonyoru! Pici, ugyes, okos, ugyhogy eldontottem, hogy nekem is kell egy!
Toltesen hagytam, es elmentem a beszerzo korutra. Mindent vettem, ami kellett, meg egy szendvics-sutot is. Van meg a szalamibol, amit Ben-ek hoztek, ugyhogy egy darabig olcson ki fogok jonni kajailag.

Meg fodrasznal is voltam, mert kezdett a szemembe logni a hajam. Mire hazaertem jol feltoltott a iPOD akksija, nem volt mas hatra, mit kiprobalni, hogy szol....
Leirhatatlan. Minden hang, kristalytisztan, rezges , zorges nelkul jon ki abbol a pici fulhallgatobol. Egyszeruen fantasztikus. A 2 GB-s tracklistat nem egesz 1,5 perc alatt masolta at gep a lejatszora. Kiraly dizajn, kivalo minoseg, hatalmas zenei elmeny...
Most mar ertem, hogy mi a titok, miert ragaszkodik egy APPLE-os az APPLE-hoz. Van kis kulonbseg!!

Nyugi ocsi, mihelyst lesz valaki, aki hazafele megy, hazakuldom!!

Vasarnap reggel visszavittem a kocsit a kolcsonzoceghez, mert egy kicsit megroggyant a hatulja! Penteken az egyik lakotarsam szolt, hogy valami baja van a lokharitomnak! Kimentem megneztem, es tenyleg. Valaki megnyomta. Tobbszor is voltam a City Centerben, ugyhogy valszeg ott sikerult egy kicsit megkukkantani valamelyik dzsippes kocsognek. Persz hivtam a rendorseget, meg minden ugyhogy megvan a papir.

Szoval visszavittem, mert serules is volt, meg draga is lenne. Azota ujra gyalog jarok! ... ha Csongor nem jon ertem! Ma szerencsem volt, mert elemjott, ugyhogy elmentunk hozza sakkozni. Persze megint ronggya vert, de megizzasztottam! Lassan chatelni kellett a csaladdal, Csongornak is dolga volt, ugyhogy engem eldobott a cafeba! Megint otthagytam vagy egy tank benzin arat!

No comments: