Friday, September 24, 2004

2004.09.23 Csutortok

... es nem aludtam el, pedig el akartam.
Gyorsan megcsinaltam, mindent, amit kellett, majd berendeltem az exportosokat gf-x treningre. Most mukodott minden, ugyhogy kb fel ora alatt lezavartunk mindent.
Szepen lassan kezdett kiurulni az iroda. Csend es nyugalom volt mindenutt. Neha egy-egy eltevedt hivas landolt valamelyik asztalnal, de rovid idon belul rajottek, hogy hiaba, teves.
Na vegre. Elkezdhettem tesztelni. Bevontak ugyanis engem es meg 2 masik arcot egy olyan dologba, hogy az interneten elerheto, szemelyiseg, es tudast fejleszto oldalt, illetve az ott talalhato uj testeket ellenorizzuk, es teszteljuk a hatasat.
Megcsinaltam az elsot, a kotelezobol, meg egy parat a szabadon valaszthatoak kozul...
IGEN, EZ AZ, AMIRE SZUKSEG VOLT!
Miutan megtartottad a treninget, felmegy a tanoncs erre az oldalra, es beszamol a megszerzet tudasarol. Minden loggolva van, minden kerdesre adott helyes es helytelen valasz, amit akarsz. A tesz utan, ha sikeresen megcsinalta, kinyomtathatja a bizonyitvanyat, ha nem, az eredmennyel jon vissza hozzam, en meg a kapott lista alapjan meg tovabbi foglalkozasokra etelem a kedves delikvenst.
Az ujabb trening utan, kezdodik minden elolrol.
Szoval most en jatszom a buta delikvens szerepet, nekem kell jegyzetet kesziteni, hogy milyenek a kerdesek, hol van hiba meg ilyesmi.
Elprunnyogtem ezzel egy darabig, majd felhivtam az ITs sracot, hogy akkor most mi van. Jon-e vagy nem-e jon!
Nem, mert O mar megcsinalt mindent, amit kellett!
...akkor meg az ***ad p****j**** nem hivsz fel, hogy hulyegyerek, nem megyek ma a Cargo Village-be, menj haza nyugodtan!
Kesz vagyok ettol a faszitol....
Csomagoltam es mentem haza a faszba...
Nincs nekem idom erre... kulonben is mosni meg vasalni kell otthon!! Meg amugyis be kell jonni penteken...

No comments: