Thursday, August 05, 2004

2004.04.04 Szerda

Ugy telt el ez a nap is, hogy eszre sem vettem.
Megvoltak a betervezett megbeszelesek rendben, am ra kellett dobbennem, hogy nem is a rendszerrel lesznek a gondok, hanem az egesz folyamattal. Tok maskepp csinalnak mindent mint otthon, vagy ahogy kene. Nem csodalom, hogy keptelenek rendet tartani es koordinalni a dolgokat.
Delutan nem csinaltam semmit, es ez jol esett. Amikor hazaertem Hajtam mar otthon volt, ugyhogy leultunk beszelgetni es cigizni. Tole is csak hasznos infokat kaptam. Tapasztaltabb es regebben el itt mint Csongor, ugyhogy olyan dolgokat is latott amit Csongor nem lathatott.
Mint kiderult, az egyik szembeszomszedunk valamelyik bank tulajdonosa es elnoke egy szemelyben, mellesleg az utcaban levo hazak 80%ba szinten az ovek, koztuk az, amiben lakom. Hajtam meg ismeri is, ugyhogy nem lesz nehez engedejt szerezni a kabeltv-re es az internetre.
10 fele mar faradtak voltunk a gyors es intenziv informacio cseretol, ugyhogy huztunk aludni.
Engem nem kellett ringatni, pedig uszni sem voltam.

No comments: