Tuesday, August 03, 2004

2004.08.02 Hetfo

Mar reggel ideges lettem. Alltam a buszmegalloba, vartam a buszt, mint minden rendes feher ember. 20 perc utan fel is tunik, elore orulok, hogy vegre le tudok ulni meg minden de a kocsog sofor elkezdett elozni valami teherautot, es ugy elment a megallo mellet, hogy eszre sem vett. Azt hittem szetbasz az ideg. Meg 20 perc varakozas.


Este a szitu hasonlo, 3 perc alatt fel ment bennem a pumpa. Az egyik kollegam levitt kocsival. Kiszalltam a haza elott, jott a busz rendesen. Elmentem az egyik buszallomasra, amivel szemben van egy nagy hypermarket. Bevasaroltam kajat, piat, meg ami kell, irany a megallo. 25 perc varas utan megjon a busz, nyomulok felfele, de nem jo iranyba megy. Ok, mogotte a masik, ami
jo lesz nekem. Vettem egy E-GO kartyat (nem rosszra gondolni), mert egy honapig ervenyes, nevreszol, es 90 egysegbe kerul. Viszonylag nagy teruletet lehet bebuszozni vele ingyen. En a munkabajarashoz kb 150-170 AEDt buszoznek el, ezzel a kartyaval azert megiscsak baratsagosabb. Nem kell aprot turni a zsbedbol meg minden. Szoval nyomom a kartyat, de baszik mukodni. Megegyszer, megint nem megy. Mondja a sofor, hogy biztos lejart. Fel ora alatt, ember?? Az elobb hasznaltam. Menjek, es nezessem meg az ugyfelszolgalaton, persze nem var meg mire visszaerek, ugyhogy nayad, akkor itt van 1 vas, csak vigyel haza.


Hazafele baktatva aztan a pokolba kivantam azt a mocsok szemetladat, aki egy kozel 4 kilos laptopra azt mondja, hogy hordozhato. Hordozzad bazdmeg napi 4 orat...

Megfogadtam, hogy soha tobbet nem hozom haza addig, amig nem lesz kocsim, es soha tobbet nem valasztok nagy laptopot. (nem mindha ez valasztottam volna, de remelem hamar megadja magat..) Max 1,5 kilo, az se ardekel, hogy van benne cd-iro vagy se, szarok ra, de ez a napi 4 ora seta egy kicsit megvisel ezzel a doggel.


Este meg elmentem Csongorhoz, hogy menjunk uszni. 1,5 ora lubicskolas utan jol elfaradtunk, ugyhogy nekem nagyon alhatnekeom volt a vegen. Meg jo, hogy gyorsan jott a busz, es 10 perc alatt otthon voltam. Zuhany, ajulas az agyba...


Vegem van, ha meg egy ilyen napot vegig kell csinalni kocsi nelkul...

Ma 5,5 orat toltottem utazassal, ebbol 3,5 orat csak es kizarolag varassal. A maradek 2 oraban megtettem kb 100 kilometert. Kesz vagyok!

No comments: