Friday, August 06, 2004

2004.08.05 Csutortok

Reggel 1 oraval tovabb henyelhettem, mert Vijay, az uj IT manager jott ertem, es mentunk Jebel Aliba.
Minden ugy tortent, ahogy megbeszeltuk. Amikor elindult Sharjah-bol felhivott, amikor ott volt elottem, megint ramcsorgott. A problemak ez utan kezdodtek. Ramcsorgott ugyan, de nem azert, mert ott volt, hanem azert, mert eltevedt. Pedig meg terkepet is rajzoltam neki. Ok, megyek, es megtalaljuk egymast. gen am, de ahogy kileptem az ajton megutott az az irtozatosan forro es paras levego. En tuleltem valahogy, de a telefonomnak es a hirtelen klimavaltas megviselte a szervezetet, es azt mondta, hogy ikabb nem mukodik. Nem talalt halozatot. Fel oran keresztul probaltam telefonalni, de nem sikerult. Betettem a zsebembe, egy kicsit, elszivtam egy cigit, majd hirtelen elsuhant elottem Vijay. Telefon elo, es lam, a zsebembe jol erezte magat, mert mukodott. Felhivtam, hogy alljon meg azonnal. Nagyon orultunk egymasnak, illetve csak en neki, mert kezdett felforrni az agyam, ugyhogy bevagodtam melle, es indulhattunk is.

JEBEL ALI
Kb 30 perc autozasra van Dubaitol nyugati iranyba. Es SEMMI EXTRA. Egy bazi nagy bekeritett terulet tele nagy nevekkel, mint pl ACER, GM, IBM, es hatalmas raktarakkal. Tulajonkepp egy ipari park, ami teljes egeszeben vammentes ovezet.Gyorsan lezavartuk amit kellett, aztan irany haza, mert elvegre hetvege van, vagy mi a fene...Am meg vissz kellett menni az irodaba, ott meg egy megbeszeles, majd a gepem ujrainstallalasa. Tobbek kozott ezert nem szeretek masok altal hasznalt gepet kapni, mert egy csomo szar marad rajtuk, es torolgethetem, meg rakhatok ujra mindent.

Delutan meg Csongival kellett talalkoznom a City Centerbe, de a telefonom bemondta az unalmast. Mire sikerult eletet lehelnem bele, Csongor mar bent volt az IKEAba, ugyhogy felhivtam, hogy hol vannak. Nem maradtam le sokrol, eppen ebedeltek Dinanaval, a roman dokotornovel. Persze megkaptam a magamet, de amikor elmondtam a kalvariamat, megertettek, ugyhogy gyorsan elmentem kajaert. Nyugodtan megebedeltunk, cigiztunk, majd kivegeztunk az IKEA maradek felet. Amit kerestunk persze nem volt, de legalabb volt pohar, meg ilyesmi, ugyhogy kemeny 2000 forintbol van egy teljes etkeszeletem, 4 poharral, lapos es melytanyerral, es meg valami izevel, amibol muzlit szoktam tolni.

Miutan vegeztunk meg egy project vart rank. Megkeresni a noci kocsijat, mert neni leven elfelejtette, hogy hova parkolt! 20 perc lofralas utan sikeresen begyurtunk magunkat a kis 206-osban, majd irany haza, egy kis kiterovel. A nagy izgalmaktol ugyanis kiszaradt Csongor torka, ugyhogy felvetette egy sor lehetoseget, es mivel nagyon meleg volt, es az IKEAban nem lehetett kapni, elkanyarodtunk az egyik kocsma fele.
A noci is Jumeiraban lakik, ugyhogy hazavitt minket. Pontosabban kidobott minket nalam, hogy atoltozzek, mert megyunk uszni. Hazamegy o is, utana Csongorhoz, majd a part.

A telefonom mar regota nem csinalt semmit, ugyhogy mondtam, hogy sorry, de en vissza viszem es reklamalok. Felhivtam a faszit, mondta, hogy akkor var. Kicsit ideges voltam, hogy mi lesz, plane ugy, hogy amikor leszalltam a buszrol a rohadt szemetlada mukodott. Tisztara mint a fogfajas. Amikor erezi a vesztet, akkor kifogastalanul mukodik.
Termeszetesen nem csereltek ki, es az uszasrol meg lemaradtam.

No comments: