Wednesday, August 25, 2004

2004.08.24 Kedd

Semmi kedve nem volt dolgozni, kb ugy mint mindenki masnak, am megis gyorsan es hatekonyan ragtam at magam a dolgokon.Nem tudom miert, de amikor ebedidoben kiurul az iroda, sokkal de sokkal jobban erzem magam, es gyorsabban is dolgozom. Delutan mar mindenki csak lezengett, en is melaztam, es gondolkozast imitaltam. Eszembe is jutott egy par hasznos dolog, amiket gyorsan le is irtam. Hirtelen kaptam egy emailt, ami persze felboritotta az egyesz heti beosztasomat, de sebaj, kezdtem a gondolkozast elolrol!!

Mielott vegeztem volna, felneztem egy par forumra, hozzaszoltam 1-2 temahoz valami jopofat, majd irany haza!

Amikor kiertem a "gyarbol" Csongor lassitott a bejarat elott, bepattantam, irany haza. Utkozben Petraval beszelt, aki bejelentkezett, hogy epen es egeszsegesen visszatert.
Csongornak fulig ert a szaja. Amiota uj munkahelye van, minden nap mondta, hogy ilyen, meg olyan Defender all az iroda elott. Na, ma megismerkedett az egyik tulajdonosaval. Valami feher noci, aki nemreg vette a 110-es zold Defenderet, amirol Csongor annyit aradozott. Az auto a boszniai bekefentartoke volt, ugyhogy nincs nagyon lestrapalva, raadasul meg viszonylag jo aron is vette, de a baj az, hogy van egy ugyan ilyenje amit el akar adni.
Nana, hogy Csongor racsapott. Reszletek meg nincsenek, de jo lenne megszerezni.

A tegnap esti elhajlas utan punnyadtak voltunk mindketten. Meg bementunk egyet jatszani a BK-ba, majd haza. Foztem valami levest, Panadol es alvas. Reggelig meg sem mozdultam.

No comments: