Wednesday, August 18, 2004

2004.08.17 Kedd

Reggel 10.00 Jebel Ali...ban kellet volna lenni, am csak 10.45kor indultunk, vegul is nem idore mentunk, de jo lett volna kikerulni a tomeget.
Iszonyatos embertomeg mindenutt, nyomulnak, tolakodnak, es bersze budosek. Sikeresen megusztuk a sorbanallast egy ismeros leven, de utan meg at kellett menni a Jebel Ali Village-be, a dokihoz.
Atveretunk, bemegyunk...es azzal a lendulettel jovunk is ki! 50en elottem. A szenzacios recepcios mondta, hogy inkabb reggel, 7.30tol van rendeles, fel ora alatt megvan minden, ma meg elvenne 4 orat a varakozas...
PROm mondta, hogy akkor faradjak ki reggel 7re ide, hogy minden rendben legyen, neki mas dolga van...
-Hogyan jojjek ki, draga baratom???
-Taxi!
-Adol ra penzt?? Nekem ilyen luzusra nem futja... (Elvegre neked kellene kihoznod, megvarnod es visszavinned...Ezert kapod a fizud...Nem is keveset...)

Mire visszaertunk az irodaba, az majdnem kongott az uressegtol. Mindenki ebedelni volt. En sem tudtam mit tenni, elmentem enni.

Utana dolgozgattam, majd hirtelen 5 ora, mindenkinek kiesik minden a kezebol, es irany haza!

Csongor jott ertem, hogy idoben tudjunk menni uszni. Otthon ruhacsere hirtelen, meg ami kell, irany a viz.

Szeles, kevesbe nedves este volt, jo nagy hullamokkal. Elore elveztuk, am kicsit kozelebbrol megnezve, habos es zavaros volt. A capak a zavaros vizben veszelyesek, ugyhogy nem megyunk nagyon melyre! Egy kicsit kemleltuk meg a vizet, hatha vannak meduzak, vagy tengeri kigyok, de semmi.

Kiraly! Irany a tenger!!
2 percig sem voltunk bent, amikor hirtelen, a combkozepig ero vizben valami, szamomra beazonosithatatlan eloleny hozzamert!
Ok, ennyi! Sakkozzunk inkabb.
Ne kisertsuk a sorsot. Nem kell, hogy valami allat (mit ez is itt lent)


kiharapjon egy darabot a seggembol...

No comments: