Saturday, August 07, 2004

2004.08.06 Pentek

Vegre kialudtam magam. 10.30 korul ebredtem.
Reggeli kozben megneztem egy, meg nem elegszer latott filmet, es elkeszitettem a bevasarlolistat. Mivel ferfibol vagyok, es oregszem is, szuksegem van ra, mert vagy kifelejtek valamit, es csak otthon veszem eszre (altalaban a mosoport felejtem ki, mert a kis kiszerelesben nem eri meg megvenni, a nagyot meg nem akarom cipelni), vagy hulyesegeket es hasztalan dolgokat veszek amit szinten csak ottnon realizalok, es puffogok magamban, hogy megint hulye voltam.
Felhivtam Csongort, hogy van e mara valami program, es ha igen mikortol. Ugy allapodtunk meg, hogy ha vegeztem a bevasarlassal, es a mosassal, akkor atmegyek hozza, mert jon ertunk Luke, egyutt elmegyunk megint bevasarolni egy jo gulyashoz, majd megyunk fozni Lukehoz.
A sracok is ebren voltak, ugyhogy megkerdeztem, hogy kell e nekik valami a boltbol.
- Nem kell annyira sietni, meleg van a gyaloglashoz, egy tea, es elmegyunk egyutt, kocsival...volt a valasz Hajtam-tol, fel angol, fele arab stilusban.
Tehat tea. Lipton Yellow Label, cukor es citrom nelkul, egy kis mentalevellel, egy kicsit erosre fozve. Piszok jo parositas.
Tenyleg jobban jartam, hogy egyutt mentunk vasarolni kocsival, mert bazi meleg volt. Igy is mire kiertem a kocsihoz, levert a viz 2szer.
Hamar megvolt a vasarlas, sok mindent vettunk, es viszonylag sokat koltottunk, de kb egy hetre megvolt a kajaja mindharmonknak. Jo lesz nekem is ilyen nagy bavasarlasokat tartanom, mert igaz kozel van a bolt, de nem akarok minden nap setalni foloslegesen...
Otthon kipakoltunk, elszamoltunk es keszulodtem Csongorhoz. Persze jott rogton a reklama, hogy akkor foznek, varjam meg, es kulonbenis Csongor reg volt nalunk, jojjon at O is ebedre. Mondtam, hogy thx, de nekem is foznom kell menni, ugyhogy legkozelebb itt lesz a lakoma, nincs kibuvo!!
Jo dolog a fozes. Sokkal jobb mint a kocsmazas, persze egyik sem jo egyedul. Meg mindig ez az a 2 dolog, ami kozelebb hozza egymashoz az embereket, es baratsagos hangulatot teremt. Lakotarsaimmal, hivo arabok leven sorozesrol szo sem lehet, ugyhogy marad a fozes, devalami utos magyar receptet kell szereznem valahonnan, amibe nem kell disznohus, mert attol a pokolba mennek...Nem borzaszto??? Se sor, se kolbasz...
Nem tudjak ezek mi a jo!
Csongornal csak egy kicsit kellett varnom, es jott is Luke. Elmentunk es megvettuk a gulyas-alkatreszeket. Utana irany Luke lakasa, ahol Zsuzsa mar nagyon kuzdott az ehseggel.
A ket srac bevette magat a konyhaba es nekialltak fozni. Multkor mi foztunk Zsuzsaval, most rajtuk volt a sor.
Nemsokara befutott a doktorneni is. A kaja lassan de biztosan keszult, mi addig trecseltunk a szobaba. Perszealig vartuk mar az eredmenyt, az ebed mindenkinek kimaradt, es lassan esteledett.
Hat mondanom sem kell, hogy a 2 srac kitett magaert. Megprobaltak lepipalni minket, es majdnem sikerult, a baj csak az volt, hogy amig ok ugyanannyi ido alatt foztek 1 levest, mi 3 fogast keszitettunk, ugyhogy 1-0 ide.
Kaja utan cigi, majd irany egy internet cafe, mert nekem anyuval kellett beszelnem ,Csongornak meg volt egy par fontos emailje.
Utana tenger. Le kell dolgozni a kajat.
Persze ejfel utan fekudtem le, ugyhogy reggel kicsit gyurott voltam...

No comments: