Monday, August 09, 2004

2004.08.08 Vasarnap

A nagyfonok ma elvitt ebedelni egy kozeli szalloda Kinai ettermebe. A kaja kiraly volt, es persze meregdraga. Kb egy havi kajakoltsegvetesemet hagyott ott kettonk ebedjeert, de gondolom meg sem erezte a kozel 30ezer hianyat.
Nagyon ugy nez ki a dolog, hogy itt az irodaban en vagyok az egyetlen olyan ember, aki valamit is konyit a szamitogepekhez, es minden egyeb kutyuhoz, ugyhogy gyorsan megtalaltunk a kozos temat.
Meg a multheten szerzett valami nevjegykartya scennert, amivel bescennelte mind az 500 nevjegykartyajat. Persze akkor is en segitettem, de a cuccot vissza kellett adnia, ugyhogy most rajott, hogy O is akar egyet. Kaja utan ugy kanyarodtunk, hogy egy boltba be tudjunk menni, mert ott lehet kapi valami olcsobbat. Mondtam neki, hogy nem biztos, hogy az olcsobb jobb, sot...Az elozo egy igazan komplett kis kutyu volt, komoly szoftverrel, ez csak egy scenner, 3ad rangu programmal, ugyhogy szivhatok mire atalakitom a nevjegykartyait erre a fomatumra....

Este mar nagyon tele lett a hocipom a telefonommal, meg azzal, hogy nem tudtam telefonalni, ugyhogy kellokeppen felajzva, verben forgo szemekkel tertem vissza a boltba...
Semmit nem kellett mondanom. A srac levett egy masik dobozt a polcrol, kibontotta, es a kezembenyomott egy zsir uj ugyan olyan telot.
- Ha gondod van vele, itt a szamom, hivj fel mielott jossz, es kapsz valami tok mas tipust ugyan ezert az arert.
Na, ez konnyen ment. Remelhetoleg erre azert nem fog sor kerulni.

NAgy buszken vagtattam haza, gyorsan atvedlettem, felvettem a tengerparty ruhamat, majd irany Csongor, mert ma furdes van...

No comments: