Tuesday, August 24, 2004

2004.08.23 Hetfo

Ma megint felbosszantottak!
Nem eleg, hogy nem vegyok erom teljeben, szarul erzem magam, Meg baszogatnak is.
Mielott kijottem kikuldtem 12 db igazolvagykepnek valo fenykepet. Mindez junius elejen tortent. Ma felhivott a PRO-m, hogy a hatosag nem fogadja el a kepeket...Ok, semmi gond, de erre most kell rajonni, bazdmeg...Nap mint nap ezzel fogalkozol, ez a munkad, ezert kapod a fizetesedet, hogy ilyen dolgokat intezz es ilyen dolgokat tudj, nem?? Most kell szolni, amikor mindjar leteklik a bejelentesi hatarido? Az eszem megall... Az hianyzik, hogy buntetest kelljen fizetni. Hiaba, arab!

Nem volt mas valasztasom, este meg fenykepeszt kellett keresni...
Amig vartunk, beultunk a Burger Kingbe, mert ott van 2db PSII.
Leultunk, jatszottunk, meguntuk, elentunk Csongorhoz enni.

Hoppa, hoppa. Zsuzsa 25-en megy haza. Gyorsan felhivtuk, hogy akkor mi lesz, mire szamitsunk, kapunk e meg utoljara 2 csuppanost. Persze 1/2 9re ott vannak Csongornal. Ettunk, kozben megneztunk egy filmet, sakkoztunk...Csak 1 orat kestek.
Iszogatas, dumaparty.
Keztem erezni, hogy nem vagyok jol, ugyhogy tea-unicum...Igy mar jobb.
Luke es Csongor sakkozott, en meg lelkifroccsot adtam Zsuzsanak, hogy Luke miert igy, es miert nem ugy... Hiaba na, nobol van a draga!
2kor en mar nagyon be voltam kv-zva, ugyhogy eldoltem mint a zsak. Meg bevettem egy Panadolt, hogy biztos legyen a tuti es alvas.
Annak ellenere, hogy egy kicsit nehezen indult, vegul is ez is egy jo nap volt!

No comments: