Monday, August 16, 2004

2004.08.16 Hetfo

A penteki blogban nem jok a linkek, ugyhogy azt meg meg kell javitanom, de lassan az is mukodni fog....

Ma elhataroztam, hogy egy kicsit a sarkamra allok es beszelek a PRO-val a vizumommal kapcsolatban...Olyannyira sikerult a sarkamra allni, hogy holnap 10.00 Jebel Ali, orvosi vizsgalat....Navegre!! Innem mostmar tenyleg csak egy ugras a Sugar...

Szepen osszeirtam, hogy mi a mai teendom, es lepesrol lepesre mentem vegig rajtuk, csakhogy kovetni tudjam, mi van kesz es mi nem. A varatlanul beesett dolgokat azonnal megcsinaltam, ugyhogy ma utolertem magam. HUURRRAAAA!!

Delutan behivott a fonok es elem tett egy dokumentacios kerelmet, amit meg kell irni szeptemberig, es mindenki lepasszolta neki, persze O meg tovabb nekem. Sebej, legalabb gyakorlok. Azt mondta, hogy ejszaka nezzem at...Ember, ejszaka alszom, ahogy Te is...Persze rohogott, ertette a viccet.
Semmi gond, holnap ha vegzek az orvosnal, beszeljunk rola!
Rajtom nem mulik!!!

No comments: