Thursday, August 19, 2004

2004.08.18 Szerda

Meg tegnap este rendeltem magamnek egy taxit fel 7-re, csakhogy biztos kierjek...
06.59-re ott alltam a klinika kapujaban, vartam hogy beengedjenek...EN VOLTAM AZ ELSO...az elet apro oromei... Ha minden klappol, akkor 09.00ra tenyleg bent leszek az irodaban. Mar csak 30 perc van a rendeles kezdeteig!

Az emberek egyre szallingoztak, egyre tobben es tobben lettek. 07.30-ra a frissen erkezok nem fertek be az alulmeretezett varoterembe.

Befutott egy rizses csoport is. Hihetetlen figurakkal. Mostmar ertem, hogy honnan van ihlet a Manga rajzfilmek rajzoloinak. Olyan arcok voltak, mint a Cartoonnetwork-on.
A biztonsagior-asszisztens egyik igen komoly feladata, hogy kiossza azokat a papirokat, amivel a vizsgalatokra kell menni. Alapvetoen egy kepzett or-asszisztenssel volt dolgunk, mert mindenkit megismert fenykeprol, vagy el tudta olvasni a nevet, am a rizses csoportba beletort a gumibotja. Szerencsetlen megprobalta felolvasni a neveket, sikertelenul, majd megprobalta beazonositani a tok egyforma, megis kulonbozo figurat, de ez sen jott ossze. Kinjaban a csoport fele forditotta a lapot, hogy esetleg aki felismeri magat, az jelentkezen. Eloszor mindenki csak nezett, de amikor a szerv egymas utan mutogatta a papirokat igy, kitort a rohoges. Szegeny azt hitte, hogy rajta rohogunk, de nem, csak a szitun.

Hirtelen megjelent egy masik tag az ajtoban, felolvasott egy par nevet, koztuk az enyemet, ugyhogy futas, mert mar lassan 08.30 volt. Meg mindig en voltam az elso...
Gyorsan rontgen, majd egy kis vercsapolat,...es koszonjuk szepen viszont latasra....
Eloszor azt hittem, hogy vicc, de tneyleg ennyi volt a vizsgalat. Gondoltam megneznek rendesen, lagalabb meghallgatjak a tudomet, szamoltam egy EKG-val, de semmi...Vizeletminta se kellett, a viszereim sem erdekelte oket, a hatam sem. Olyan komoly a vizsgalat, hogy vervetel elott kvzni es enni is lehetett...Nem ertek hozza, de azt hiszem a kvzom elotte, es beverek egy csokis-lekvaros-dios fankot, vagy valami komolyat, akkor nem nagyon realisak az adatok, vagy tevedek? Lehet hogy csak azt akartak megnezni, hogy tenyleg piros e a verem, es folyekony e meg? Na mindegy, gyorsan elhoztam...

Epp jott a busz, ugyhogy a legnagyobb melegben elindultam a varos fele, busszal. 1 oras tura lett belole, mire nagy nehezen beertunk a Bur Dubai autobuszpalyaudvarra. Kozben elvittek minket megnezni a Jebel Ali Gardends-t, a Greens-t es a ipari negyedet.

Mire mindezt vegigjartuk en majd elajultam az ehsegtol es a melegtol. Meg egy kicsit ingerult is voltam, mert ma meg nem ettem hust, es kulon kalandturanak igerkezett atkelni a buszsallomast es a Carrefour-t elvalaszto 2x2 savos uton. Mindenfele mentem az autok, csak arra nem, amerre kellett volna.
Mondom, ez vicc. 300 meterre vagyok a tulelst jelento ABC-tol, ez mindenfele nacio megprobal meggatolni, hogy atkelje.
Nagy nehezen atkeltem, amikor valaki elkezd dudalni. Na itt betelt a pohar.
1, neked piros van
2, zaro vonalon allsz
3, a forgalommal szemben
4, korullotted autok, ugyhogy mozdulni sem tudsz bazdmeg akkor ne dudaljal bazdmeg mert felboritalak bazdmeg...
Kocsog indiai... Az hittem, szet basz az ideg...
Nagynehezen megmenekultem, es kajahoz jutottam!
Este Csongor vett fel, mert mentunk volna uszni, az eddigi gyakorlattol elteroen korabban. Este programunk volt.
A Hard Rock Cafe-ban talalkozunk Hajnival, aki nemreg koltozott Dubaiba osztrak ferjevel es 4 honapos kisfiaval, utana pedig LUKE-ekhoz kell menni.
Peresze a forgalom kozbeszolt, csak arra maradt idonk, hogy jatszunk egy gyors partit Csongornal, majd menjunk a Hard-ba.



Nem sokaig maradtunk, mert Florian bealudt.



Nem akartuk egymas idejet huzni, talakoztunk, tudunk egymasrol, telszamcsere, majd keressuk egymast!
Megyunk LUKE-hoz.
Meg vasarnap csinaltam 2 jo kepet ugyan ott, a tetorol:

Buj Al Arab



Es a legnagyobb fedett sipalya epitese:


No comments: