Wednesday, August 11, 2004

2004.08.10 Kedd

Ma megkaptam a hivaslistat, amin be kell jelolni, a maganhivasokat. Bejeloltem, kiszamoltam, es mar megint 150 AEDt vonnan le a fizetesembol. (150 AED kp 140 perc kulfoldi beszelgetes penteken, es persze nem beszeltem ennyit, raadasul a munkaugyben kezdemenyezett hivasokat is bejeloltettek), ugyhogy ezen egy kicsit felboszultem. Hazafele menet benentem egy boltba, es vettem egy telefon.

Itt a prepaid-es kartya vasarlasahoz utlevel masolat kell, ami persze nem volt nalam, de sebaj, otthon van, ugyhogy veszek szamot is.
Csongorhoz menet be is mentem egy boltba, kivalasztottam a legjobbat, megvettem, aktivaltak, meg minden, es mire Csongorhoz ertem mukodott is.

A fene egye meg, hogy ilyen dolgokkal is szamolni kell. Ennyire costcutting lenne?? Az ok, hogy az irodabol nem tlefonalhat mindenki kulfoldre, de mobilrol nem engedheto meg 600 forintnyi maganbeszelgetes? Na ez is egy olyan dolgo, ami otthon maskepp van.
Logikusan vegig gondolva a helyzetet, valahogy otthon is ez lenne a realis. Van az embernek ceges elete, es magan elete. A ceges eletet a ceges mobilon, a maganeletet a maganmobilon kene inteznie. Tiszta sor.

Csongor persze rogton lecsapott a telomra es kozolte, hogy akkor ez most marad itt, mert valamivel jatszani akar este... A nem eppen szalonkepes valaszomat sejthetitek...

Keson ertem haza, ugyhogy nem volt kedvem vasalni, de mar nagyon kene, mert lassan nem ferek a vasalnivalotol... Sebaj, majd Csutortokon.

No comments: