Monday, August 02, 2004

2004.07.31-08.01 Szombat-Vasarnap

Semmi extra nem tortent. Ez igy jo is. Csak azt nem ertem, akkor miert kell bent lenni. En azert kovetkezetesen betartom a beutemezett feladatokat, ugyhogy legi export megbeszeles az egyik nap, legi import a masik nap. Termeszetesen itt is az exporton van a nagyobb szar, csakugy mint otthon.

Szombat delutan talakoztam Csongorral, mert vasarolnunk kellett. O Vasarnap kezd az uj helyen, en meg kezdek kifigyni abbol az egy nadragombol. Ugyhogy nyakunkba vettukl a varost es nezelodtunk. Az egyik ujsagban lattunk egy hirdetest, ugyhogy abban a boltban kezdtunk, de valahogy egyik nadrag sem allt jol, Csongot meg nem talalt maganak jo otlonyt. A zene, ami szolt
egyszeruen iszonyatos volt, valami Roman Duplakave kopia. En tiz percen belul sik ideg lettem, mert ugyan azt a szar szamot jatszottak tok hangeron. Szoltunk, hogyha lehet, egy picit vegyenek vissza, de 2 perc mulva megint tok hangeron szolt. Na ekkor betelt a pohar, fogtuk a satorfankat, es eljottunk.

Kis csamborgas utan talaltunk egy utcat, ami tele volt jol kinezo uzletekkel.

Elkezdtuk nezegetni a kirakatokat, majd a masokid uzlet ajtaja kinyilt, kijott az egyik elado, es behivott. Furcsa volt, mert eleg szakadtan neztunk ki, de a srac latta nalam a laptoptaskat, gondolta jo uzletet csinal velunk. Rogton megkerdezte, hogy mit szeretnenk. Mondtuk, hogy
altalanos irodai viselet. Meroszalag, meg ami kell, es hozta is a learazott darabokat, majd szabatkozni kezdett, hogy tud mutatni dragabbat es szebbet is, de azok inkabb alkalmi modellek, nem kifejezetten irodai viseletek, ha nem haragszunk. Hozott egy nadragot, felprobaltam, es csodak csodajara jol allt elsore, nem ugy mit a masik helyen. Csongor kozben kikapott egy kiraly oltonyt, en neztem meg egy nacit, madj egy par inget. Fel ora alatt bevasaroltunk mindent ami kellett. A srac persze jo engedmenyt adott, hisz otthagytunk egy csomo penzt. Legkozelebb 15% diszkontal kezdunk, mondta Csongor, bucsuzoul. A srac nevetett, majd hozzatette, hogy ez a minimum.

Igy is lehet eladni. Persze ezt nem sokat tudjak. A plazakban itt is minden dragabb, es az eladocsajok is ugyanolyan buvalbaszottak mint otthon. Meg vannak sertodve, ha bemesz, es elszeretned kolteni a penzed a boltban. Nem ertem...


Gyors vacsora, majd fodrasz. Kenytelen voltam lemenni levagatni a hajam, mert iszonyatosan meleg volt alatta, raadasul uszas utan mindig merad benne homok, meg egy rakas so, es mire hazaerek, mar magyon kellemetlen erzes alatta lenni.Talaltunk egy eldugott fodraszuzletet, beultem, es 20 perc alatt kesz is voltam. Az oreg pakisztani fodrasz lassan, de jol dolgozott, raadasul olcson. Ha itt is olyan utamben no a hajam mint otthon, akkor 3 hetente jonnom kell, mert belelog a szemembe :))


Vasarnap delutan bedobtam egy mosast, majd a nyakamba vettem a kornyeket. Nezelodtem es felfedeztem egy csomo jo boltot. Elsosorban vizisport boltokat kerestem a jovobeni buvarkodas miatt, masodsorban a konyveboltokban tatottam a szamat. Fel is fedeztem 2 kiadvanyt amire szuksegem lesz. Az egyik a kornyek buvarhelyeit mutatja be eleg reszletesen, igenyes fotokkalt,
nelkulozhetetlen informaciokkal, a masik a terepjaroval megkozelithato latvanyossagokat taglalja hasonlo igenyesseggel. Sajnos csak a kovetkezo havi koltsegvetesembe fernek bele, de tuti, hogy megveszem oket.


Este beultem egy netcafe-ba, hogy beszeljek anyuekkal. Kicsivel olcsobb volt a chat, mintha telefonon beszeltunk volna, de megerte. Megbeszeltuk, hogy miden heten ugyan azon idoben adas van. Igy vasarnaponkent egy kicsit kesobb megyek haza, de akkor bemegyek az internet citybe, ahol meg olcsobb a net, es akkor legalabb mast is meg tudok nezni, esetleg fel- vagy le
tudok tolteni dolgokat.Leadtam a rendelest, hogy mi az amit kuldeni ken, de persze kimaradt egy par dolog. Filmek, meg egy par aprosag.

No comments: