Sunday, August 08, 2004

2004.08.07 Szombat

Bazd meg! Ezek lopnak....
Eloszor csak egy fel dirham-es kekszem tunt el, de azt nem sajnaltam, mert sokaig voltak bent, megeheztek stb stb, ok, ennyi belefer.
De most...eltunt 2 tollam. Az egyik egy egyszeru, annyira nem is fontos, de a masik a pda-s tollam volt. Az, amelyikben volt beepitett stylus is. Nem egy draga darab, de azert megis...
Persze azt hittem, hogy megint en voltam a hulye, es elhanytam valahol, de nem. Felturtam mindent otthon, kiuritettem mindent, es sehol sem talaltam oket.
Hogy megbizonyosodjak az asztalom rendszeres dezsmalasarol, kint hagytam az asztalomon egy doboz citrompotlot az egyik este. Reggelre persze nem ott volt, ahol hagytam, es egy csomo hianyzott belole. Valaki azt hitte, hogy cukorka, es bekapott egy marekkal, de hat nem az. Gondolom kicsit savanyunak talalta, mert a szemetesemben ott voltak a tablettak.
Meg jo, hogy a dragabb dolgokhoz nem nyulnak, mert igazi verfurdo lenne, az tuti...
Szerencsere elokerult a fiokos szekrenyem kulcsa. Matol mindent bezarok, kikeve a citrompotlot... :)))
Este az egyik srac mar otthon volt, amikor hazaertem. Kerdezte, hogy vacsoraztam e, mert O meg nem, es nem szeret egyedul enni. Gondoltam mi bajom lehet, ha tolunk egyutt valamit. Neki is allt mirelitt kajat csinalni ami viszonylag finomra sikerult. Sutott krumplit, valami marhahussal toltott tesztafelet, tojast. Bementunk a tv-s szobaba es rendesz ember modjara a TV elott kajaltunk. Kes-villa es tanyer nelkul persze. Hozott egy csomag arab kenyeret, es azzal toltuk az agyunkba. Nane, hogy nekem nem ment ugyhogy jot rohogott rajtam, de aztan rajottem, hogy hogy kell. Jo talalmany ez a lepenykenyer. Villa es kanal helyett is hasznalhato es finom.
Kaja utan meg cigiztunk egyet, majd elvonultam tentizni.

No comments: