Thursday, August 12, 2004

2004.08.11 Szerda

Na, ma jol beszopattam magam.
Reggel felcsomagoltam az osszes cdmet, hogy beviszem a munkahelyre, sokaig leszek, legalabb nem fogok unatkozni.
A deterktoros kapunal persze atvilagitottak a csomagom. Az or majd leesett a szekerol, amikor meglatta a kepernyot.
Kerdezi hogy mi van a csomagban.
Mondom cdk.
Milyenek? Mi van rajtuk?
Zenek!
Biztos?
Reggel meg az volt rajtuk!
Mi van a kis piros cdtartoban?
Cdk!
Biztos?
Biztos!
Mi van rajtuk!
Dokumentaciok!
Mik?
Fileok!
En kicsit beszelni angolt...
A kurva anyad! Remelem nem beszelsz magyarul!
Telefonalt, majd 3 percel kesobb 2 igen komolytalan megjelenesu rendor jelent meg az ajtoba, hogy akkor megyunk a parancsnokhoz! Es persze egyik sem beszelt angolul, csak azt hajtogattak, hogy 'toomuch', meg hogy 'camera not ellod'.
Itt mar sirtam a rohogestol. Ket pici arab rendor kiser egy nagydarab feher embert a parancsnokhoz, mert EDETEDI zenei cdk vannak nala!
A parancsnokra egy kicsit varni kellett, de hamar megjott.
Kerdezte, hogy mi a problema.
Hat a cdk!
Mi van rajtuk?
Zene meg egy par program es persze dokumentacio!!
Milyen program?
SonyEricsson PC Suite, Modem driver, Ericsson R380s szoftver upgrade stb...
Hasznos ez a cegnek, akinek dolgozom? Profital belole?
Nem!
Ok, irassam fol a nevemet, hogy hazafele le tudjanak ellenorizni!
Hazagfele, persze kezdodott minden elolrol....
A parbeszed majdnem ugyan az. Kezdtem egy kicsit ideges lenni. Az or persze megint nem beszel angolul, a deleotti muszak elment, semmit papirt nem hagyott, ugyhogy varas, mire egy emberi nyelven irni, olvasni es beszelni tudo ember lejon a parancsnoksagrol.
Addig elszivtam egy cigit, mert lassan ott tartottam, hogy kiforditom a faszit.
Tegnap este, ugyan annal a detektoros kapunal, ahol ma szivatnak, senki nem volt. Azt hozhattam volna be es vihettem volna ki, amit csak akarok, ma meg itt szivatnak.
Na megjott az okostojas. Koszontem neki arabul, erre elmosolyodott, es mondta, hogy elnezest a kellenetlensegert, elmehetek. Elszamoltam 10ig mielott elkoszontem volna.
Egyenesen mentem Csongorhoz, bar az uszufelszerelesem nem volt nalam. Visszavitten neki egy par cdt. Nem volt kedvunk uszni, ugyhogy rendeltunk valmi kajat es sakkoztunk...
Persze jol elpaholt, de jol szorakoztunk...

No comments: