Saturday, August 14, 2004

2004.08.13 Pentek

Reggel (11.30kor ebredtem) gyorsan kitakaritotta, mostam es rendet tettem.
Lassan megjott Csongor is.
A sracok mar nagyban serenykedtem a konyhaban. Jo illat terjengett a lakasban. A menu upside down, valami rizseshus fel, palesztin modra. Az illat alapjan jo lesz, friss salataval.

A ket lakotarsam, az uj lany es mi, Csongorral voltunk az alapveto csapat, es Maria, a HP volt a beugro vendeg...

Es akkor a vegeredmeny,



Es akik pusztitottak,



Kaja utan kovetkezett a cigi es a lablogatas, de nem mindenkinek,

,

majd a mar megszokott mentas-lipton tea, es egy kis szunyokalas.

Jol belaktunk, ugyhogy kenytelenek voltunk lemenni a tengerhez, uszni egy kicsit.
(Kaptam am reklamaciot rendesen, hogy csak dicsekszem a tengerrel, csak meg kepet nem kuldtem senkinek, es igy nem is hisznek nekem...tessek megnyugodni itt tenyleg van tenger. be is bizonyitom...)



Es ha meg mindig ketelkedne valaki, hogy nem Dubaiban keszult a kep, akkor egy a Burj Al Arabrol...


(az az ott a hatterben..)

A viz termeszetesen tokeletes volt megint, jo nagy hullamokkal, es ilyen sokaig maradtunk:



No comments: