Monday, August 23, 2004

2004.08.21-22 Szombat - Vasarnap

Valami tortenhetett, mert tobben szrepognak az irodaban, koztuk en is. Lazas meg nem vagyon, mert megeloztem, amennyire lehetett.

Amiota Csongornak autoja van, keres nelkul jon ertem, es visz haza. Ez jo, mert legalabb hazafele nem zotykolodom annyit azon a kurva buszon. O is elvezi, mert hazaig elmenybeszamolot tart mindenki a napjarol, jot rosszat megbeszelunk, meg igy hamarabb tudunk uszni menni, nem kell ram varnia!

Ma eloszor elmentunk kenyerert, majd hozza, hogy elosszuk a csomagot, amit a sracok hoztak! Kicsi csipos kolbaszka, szalami, es a gyugyszer, az Unicum. Ebbol otthon eloiras szerint vettem is be, ket kupicaval, mert kezdtem nagyon rosszul lenni. Mekostoltam a szalamit...Valami mennyei. Lehet hogy csak itt izlik annyira, mert itt semmi nincs, es a megszokott izek ilyen tavolsagbol felertekelodnek, de nagyon jol esett egy kis hazai.
A sracoknak koszi, nagyon rendes toluk, pont erre volt szuksegunk. Szoval csinaltam egy szenyat, majd mentem az agyba. 8tol ejfelig aludtam mint a tej. Akkor bevettem egy Panadolt, es aludtam tovabb. Reggelre sokkal jobban lettem. Persze nem a gyogyszertol, hanem az Unicumtol :)

Vasarnap meg tobben tuntek betegnek, mint Szombaton. Nem ertem, hogy ez hogy lehet. Tobben mondjak, hogy a kondenzvizben megtelepedett bakteriumoktol vagyunk szarul, de nem lehet azt lecserelni, tisztitani, vagy valami? A legkondit mar feltalaltuk, csak meg normalisan nem tudjuk hasznalni? Felelmetes!

Este allapotjavito sosvizfurdot irt elo az orvos, ugyhogy mentunk uszni! Felvettuk a 2 sracot is, es kivittuk oket a kedvenc furdohelyunkre.Sajan nem maradtunk sokaig, mert tele volt a visz kis takony medizaval, es igy nem elveztuk annyira. Nem volt mit tenni, irany Csongorhoz, sorozni. En persze nem ittam, csak meleg teat, hatha az segit. Otthon meg toltam egy ampulla "gyugyszert", csakhogy jol aludjak el, es mentem aludni.

No comments: